برای نخستین بار؛ تیم ملی سنگ نوردی ایران در رده چهارم جهان
نوشته شده توسط : محمد اربابی

تیم ملی سنگ نوردی کشورمان برای نخستین بار موفق شد در رشته «سرعت» رقابت های جام جهانی در چین، در رده چهارم جهان بایستد. بنا بر این گزارش: پس از درخشش «محسن محمدی نژاد» که موفق شد برای اولین بار در رده چهارم رشته «سرعت» جهان قرار گیرد، در تجمیع امتیازات تیم های شرکت کننده، تیم ملی سنگ نوردی کشورمان نیز در این رشته در جایگاه چهارم جام جهانی قرار گرفت. گفتنی است: تیم های چین، روسیه و لهستان نیز به ترتیب اول تا سوم شدند. در این دوره از مسابقات که در «هائیجی»چین [۱۸۰ کیلومتری«گوانگجو»] برگزار می شود؛ 85 سنگنورد از 17 کشور با هم به رقابت می پردازند و رقابت ها در رشته «سرطناب» ادامه دارد.

درخشش سنگ نورد ایرانی و کسب عنوان چهارم جهان توسط محسن محمدی نژاد

به گزارش رسیده از محل برگزاری رقابت های سنگ نوردی قهرمانی جهان در «هائیجی»چین [۱۸۰ کیلومتری«گوانگجو»]، سنگ نورد تیم ملی کشورمان موفق شد برای نخستین بار مقام چهارم جهان را کسب کند. «محسن محمدی نژاد» دارنده مدال «برنز» آسیا، امروز توانست در رقابت با سنگ نوردان برتر جهان در رشته «سرعت»، در رده چهارم جهان قرار گیرد. گفتنی است: در این رشته؛ سنگ نوردی از کشور میزبان با 6 ثانیه و 40 صدم ثانیه ضمن ثبت یک رکورد جدید جهانی به مقام قهرمانی دست یافت و سنگ نوردانی از چک و روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند. شایان ذکر است: سنگ نوردان کشورمان در رشته «سرطناب» نیز به دور دوم راه یافته اند و این رقابت ها همچنان ادامه دارد.

در لینک زیر اومده ایشان مدال برنز آسیا گرفته است اگه رده چهام شده که مدال برنز نمیگیره مدال برنز مربوط به رده سوم است به این لینک مراجعه کنید

سایت تربیت بدنی قزوین

ولی در کل هر چی که هست موفق و موید باشد و همیشه افتخار آفرین من به نوبه خودم به ایشان و کلیه سنگنوردان تبریک میگم






:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: